دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه بنام موهات رنگ دنیای منه(آهنگ جدید)

دانلود آهنگ محسن یگانه بنام موهات(آهنگ جدید)
سایت موزیک لاو برای شما کاربران گرامی ♫ دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا موهات با صدای هنرمند محبوب و پرآوازه کشور محسن یگانه به همراه متن و بهترین کیفیت Mp3
محسن یگانه موهات
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام موهات
Mohsen Yeganeh – Mohat

محسن یگانه موهات

  ادامه مطلب ...

دانلود ASAP Utilities 7.6.1 مجموعه افزونه های اکسل

دانلود ASAP Utilities برای ویندوز

ASAP Utilities یک add-in قدرتمند اکسل می باشد که جاهای خالی اکسل را پر می کند. در طول 20 سال ارائه این افزونه، ASAP Utilities شاید به یکی از محبوب ترین افزونه های اکسل تبدیل شده است. تعداد ویژگی هایی که این افزونه در اختیار شما قرار می دهد  (+300) ممکن است کمی بیش از اندازه به نظر برسد، اما با چند دقیقه مشاهده امکانات برنامه می توانید با تمامی ویژگی های ASAP Utilities آشنا شوید.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Arturia B-3 V2 v2.0.1.2743 – win

Arturia B-3، این نرم افزار ماحصل بیش از نیم قرن تجربه آهنگسازان و هنرمندان سبک های مختلف از جمله جاز و بلوز است. طراحی الکترومغناطیسی و چرخش فرکانس های تولید شده توسط ارتعاش سیم های پیانوها و دیگر آلات موسیقی به افزایش کیفیت موسیقی خروجی در اندامهای بعدی ترانزیستور بدل شده است. این نرم افزار بسیار قدرتمند شامل یک بلندگو روتاری معتبر و مجموعه ای از جعبه های stomp، به علاوه به روز رسانی الهام بخش مانند مدول های مدار آنالوگ و مدولاسیون کششی برای اثرات متحرک و syncopated جدید است. این نرم ازفزار با تجربیات مختلف بدست آمده از هنرمندان مختلفی مانند جیمی اسمیت، جوی Defrancesco و جان Medeski توسعه داده شده است. همانطور که Elbernita “Twinkie” کلارک و کوری هنری نشان داد که استفاده از موسیقی هایی در سبک جاز و نیز ابزاری مناسب برای تولید آن می تواند چه انقلابی در صنعت موسیقی دنیا به پا دارد. این نرم افزار بی شک یک نرم افزار بسیار مفید برای متخصصان و آهنگسازان به شمار می رود. توضیحات بیشتر در سایت شرکت سازنده.

  ادامه مطلب ...

دانلود دومین ریمیکس جدید شمال از مهراد جم

دانلود دومین ریمیکس جدید و فوق العاده زیبا از مهراد جم به نام شمال 
دانلود آهنگ شمال ریمیکس 2 از مهراد جم با کیفیت 320 و 128 به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین  
Download New Music Mehraad Jam - Shomal DJ Mili Remix 
دانلود دومین ریمیکس جدید شمال از مهراد جم

  ادامه مطلب ...